-
În cadrul ședințelor interne
Atunci când vrei să îți motivezi angajații sau echipa pe care o conduci, să le prezinți noi sarcini, să le comunici o nouă direcție și vrei să fii foarte clar și convingător.
-
Când prezinți rapoarte
Atunci când e nevoie să îți prezinți activitatea, stadiul în care ai ajuns cu proiectul, când îți informezi colegii despre munca ta și nu vrei să îi plictisești sau să simți un nod în gât
-
La o conferință
Atunci când urci pe scenă la un eveniment în fața unui public numeros și vrei să lași o foarte bună impresie care să crească renumele companiei tale și imaginea ta de expert
-
La un interviu
Atunci când e nevoie să te prezinți pe tine și vrei să o faci într-un mod natural, încrezător și atractiv. Vrei să te simți relaxat și să lași o impresie memorabi
-
Când faci o vânzare
Atunci când te afli în fața clientului și îi prezinți produsele sau serviciile tale și dorești să îl convingi să cumpere de la tine. Vrei să fii cât mai persuasiv cu putință, într-un mod natural, neagresiv și să îți prezinți mesajul într-un mod captivant și creativ.
-
Când predai
Ești învățător, profesor sau trainer și îți dorești să îi înveți ceva extrem de valoros pe cursanții tăi. Vrei ca aceștia să fie atenți, să le placă modul în care explici, să înțeleagă cu ușurință, să rețină cât mai mult și să aibă parte de o experiență foarte faină.